Zde se řeší problémy týkající se celého domu jmenovitě neteče-li voda, nefunguje-li elektrický proud, nejde-li plyn v celém domě nebo je-li plyn cítit.
Je nutné nejprve zjistit, zda nejsou uzavřené hlavní uzávěry ve sklepě a pokud jsou, zjistit i příčinu, proč jsou uzavřené.
Praktické informace co dělat v případě, cítíte-li plyn viz zde.
Pokud se nenachází problém v domě, hlásí se porucha na distributory:
Elektřina: Pražská energetika - PRE (www.pre.cz)
Hlášení poruch:
www.predistribuce.cz/distribuce/kontakty/poruchova-linka.html
obecný telefon: | 224 915 151 |
v případě nouze, ohrožení života: | 224 919 473 |
email: | poruchy@pre.cz |
Další informace při problémech s vodou na těchto stránkách viz i zde.
Voda : Pražské vodovody a kanalizace - PVK (www.pvk.cz)
Zákaznická linka PVK, využitelná pravděpodobně i pro hlášení poruch:
www.pvk.cz/zakaznicka-linka-pvk-telefonicke-centrum.html
tel. 840 111 112
Další informace při problémech s vodou na těchto stránkách viz i zde.
Plyn: Pražská plynárenská (www.ppas.cz)
Hlášení poruch:
Praktické informace co dělat, cítíte-li plyn či při jiné ohrožující poruše:
www.ppas.cz/domacnosti/d-prakticke-informace/d-kdyz-ucitite-plyn.html
NON-STOP LINKA 1239
Další informace při problémech s plynem na těchto stránkách viz i zde.